Girls on the road - Reisverslag uit Collaroy, Australië van JasmijnSnoek - WaarBenJij.nu Girls on the road - Reisverslag uit Collaroy, Australië van JasmijnSnoek - WaarBenJij.nu

Girls on the road

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2015 | Australië, Collaroy


Woensdag 30 september.Na een hoop geregel was alles in orde en konden we gaan vertrekken met de auto. Met 3 andere meiden en een achterbak vol met backpacks zouden we wel gaan zien waar we zouden uitkomen. Eerste stop was in Newcastle, een rustig dorpje waar we bij een hele vriendelijke man in het hostel terecht kwamen. De volgende dag verder de weg op richting Coffs Harbour. Na een lange autorit kwamen we daar aan en hadden we nog geen hostel. Na een hoop belletjes hadden we een leuk hippie hostel waar de mensen die daar zaten gewoon stonden te dansen op het terras. De volgende ochtend hadden we bezoek van 2 van de 4 huis slangen, heel vreemd omdat zo van dichtbij te zien. Demi en ik hebben ook hier de Leconfield school geboekt. Dit is een 5 daagse opleiding waar je van alles met een paard leert maar ook lasso werpen en schapen scheren en vee opdrijven met paarden. Na die 5 dagen die beginnen op 26 oktober hopen we dat we op een leuke farm kunnen werken tot het eind van het jaar. Na 3 nachten zijn we doorgereden naar Byron Bay. Een super leuk backpackers dorp waar een hele relaxte sfeer hangt en een super mooi strand. Heerlijk wezen stappen en lekker op het strand gelegen. Morgen gaan we weer verder naar Surfers Paradise om onze roadtrip verder voort te zetten. Het is hier allemaal zo gaaf en de mensen zijn allemaal zo vriendelijk dat je je overal meteen welkom voelt. Kortom we vermaken ons prima.

  • 08 Oktober 2015 - 13:27

    Tineke En Henk:

    Hoi Jasmijn,
    Wat leuk om je verslag te lezen!
    Handig dat je de link naar "waarbenjijnu" erbij hebt gezet op FB. Ik had al eerder gezocht maar kon je niet vinden.
    Je hebt alweer het een en ander mee gemaakt inmiddels sinds je vertrek. Allemaal leuk, maar die griezelige slangen moet je maar niet te vaak tegen komen lijkt me.
    Wat leuk dat je die Leconfieldschool gaat doen en ik hoop dat de plannen die je hiermee hebt zullen slagen.
    Lieve Jas, wij wensen jou en je vriendinnen heel veel mooie avonturen toe en gaan je verder volgen.
    Liefs van Henk en Tineke


  • 08 Oktober 2015 - 16:23

    Caroline:

    Heeey lieve Jasmijn,

    volgens mij heb/krijg jij de mooiste tijd van je leven met waanzinnig veel mooie momenten. Over 2 weken naar de "cowboy academie" hoe stoer, jij als Cowgirl, ik zie het zo voor me!!! Geniet er lekker van mous, dikke kus.

  • 09 Oktober 2015 - 10:17

    Leonie:

    Hey Jas,
    Super om te horen dat je het zo naar je zin hebt!
    Ik ben echt wel een beetje jaloers op je als ik het lees over je farm verhalen wat je allemaal gaat meemaken.
    Ik mag wel uitkijken dat je straks m'n paard niet inpikt, haha!
    Geniet er lekker van en heel veel plezier.
    Ik zal met Brullende Pullen aan je denken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Collaroy

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2016

Oostkust

08 April 2016

Melbourne&Outback

16 Februari 2016

Laatste reisverslag GJ

04 Februari 2016

Tweede reisverslag van Gert-Jan

28 Januari 2016

Op bezoek bij Jasmijn

Actief sinds 15 Sept. 2015
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 6137

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: