Eerste verslag vanuit Down Under - Reisverslag uit Collaroy, Australië van JasmijnSnoek - WaarBenJij.nu Eerste verslag vanuit Down Under - Reisverslag uit Collaroy, Australië van JasmijnSnoek - WaarBenJij.nu

Eerste verslag vanuit Down Under

29 September 2015 | Australië, Collaroy

Inmiddels een week geleden op 22 september begon ik aan mijn grote avontuur. Na een paar tranen te hebben gelaten op Schiphol zijn we met een groep van 19 man begonnen aan de lange vliegreis van 36 uur! Als eerste tussenstop Bangkok om vervolgens na een uur weer door te vliegen naar Taipei en daar hadden we een dag hotel, dus lekker even relax en douchen voordat we aan de laatste 9 uur naar Sydney begonnen! En dan is het eindelijk zo ver en zie je gewoon vanuit het vliegtuig de Harbourbridge en het Operahouse liggen! Op het vliegveld werden we opgewacht door een leuk team van Australiën Backpackers en was het ongeveer nog een uurtje rijden naar het hostel. Als tussenstop nog even een leuke groepsfoto gemaakt voor het Operahouse. Eenmaal in het hostel had ik een kamer met 5 andere meiden uit de groep en moet je even je draai vinden om met je toilettas en handdoek (die ik al 2 keer vergeten ben) naar de douches te gaan die je ook met 30 andere deelt. S'avonds hadden we een leuke groeps bbq met natuurlijk kangaroe vlees. Phoe toen merkte ik toch wel even dat ik de afgelopen 36 uur maar 3 uurtjes geslapen had en dat je in een hele andere wereld leeft qua tijd. Er werd aangeraden om niet te vroeg te gaan slapen omdag je dan vaak midden in de nacht wakker wordt en niet meer kan slapen. Gelukkig na 1 keer wakker te zijn geweest een prima eerste nacht gehad. De rest van de dagen veel dingen geregeld zoals bankrekening etc. Nu staat er verder op de planning om morgen richting de oostkust te gaan vertrekken en mooie plaatsen aan te doen als Byron Bay, Gold Coast en natuurlijk Fraser Island. We gaan reizen met de door Laura gekochte auto met nog 2 andere meiden uit de groep.
Tot zo ver mijn eerste bericht en ga ik nu lekker naar het strand want het is gewoon lekker 25 graden.

Xx jasmijn

• 29 September 2015 - 08:39

Gert Jan:

Hallo mn kleine lieverd, leuk om jouw verslag te lezen zo vanuit de andere kant van de wereld!

Ik lees dat jij een waanzinnige tijd voor je hebt en daar ben je al aan begonnen zoals ik begrijp.
    Wij volgen jou graag via deze site en zijn erg benieuwd hoe de reis naar de oostkust zal gaan worden.

Heeel veeeel plezier aldaar en God bless you all !!!!!

xxxx Pappie.

• 29 September 2015 - 09:22

Co :

G'day jas, wat ontzettend leuk om jou verhaal te lezen, brengt veel herinneringen naar boven. Ga genieten van alles wat je daar gaat doen. En neem je tijd voor de gold coast het is zooo mooi daar!
    Blijf vooral je ervaringen hier "opschrijven" is leuk voor de thuisblijvers!!
    Enjoy lieve Jas!!!

Dikke kus co ( Carola)

• 29 September 2015 - 09:32

Jose De Kwant:

Hey Jasmijn leuk om je zo te volgen. Heel veel plezier!
    We kijken uit naar je volgende verslag.
    Groetjes Peter en José xx

• 29 September 2015 - 10:20

Wim En Dymphna:

Jasmijn heel leuk om je verslag te lezen.
    Een geweldige mooie tijd ga je tegemoet.
    Geniet ervan. Wij lezen graag met je mee.
    Liefs wim en dymph

• 29 September 2015 - 14:24

Patricia:

Hoi jas, het is ontzettend leuk om je op deze manier te volgen, en dat ga ik zeker doen!
    Je zult de tijd van je leven hebben en het ook je hele
    Leven niet meer vergeten.
    Ben wel jarloers dat dat nu veel makkelijker kan dan vroeger.
    Geniet er heerlijk van.
    Xx Patricia

• 29 September 2015 - 20:04

C. Van Houten:

Hoi Jasmijn we hebben je verhaal gelezen wij zijn blij dat je het naar je zin hebt, nu begint het pas echt he het reizen maar geniet er van geweldig dat wij je zo kunnen volgen wij kijken al weer uit naar je volgende verhaal ,n dikke knuffel van Opa en Oma Corry.

• 29 September 2015 - 22:46

Monique Souverijn:

Zo heerlijk ga je volgen mop heel veel plezier xxxx

• 30 September 2015 - 17:41

Magda:

Ha lieve Jas, ook vanuit Drenthe een ongelooflijk mooi avontuur toegewenst. Geniet van alles, een veilige en vooral prachtige reis toegewenst en heel veel liefs van Magda.

• 30 September 2015 - 17:58

Opa :

Lieve Jassie , hele fijne weken wens ik jouw van harte toe.
    Liefs van Opa S.